Produkt został dodany do przechowalni - kliknij tutaj aby otworzyć przechowalnie
Produkt został usunięty z przechowalni
Gitary i akcesoria
DJ VJ
Instrumenty dęte
Instrumenty klawiszowe
Instrumenty perkusyjne
Instrumenty smyczkowe
Kable
Przewody
Systemy nagłośnienia
Multimedia, prezentacje
Mikrofony i przetworniki
Oświetlenie, efekty świetlne
Pulpity lampki metronomy batut
Słuchawki
Wydawnictwa
Złącza i adaptery (przejściówki)
Muzyka na CD DVD Blu-ray
Instrumenty wirtualne
Podesty sceniczne
Ukulele





Wpisz szukaną frazę w
pole poniżej


Zaprenumeruj nasz newsletter i bądź na bieżąco z promocjami
Dodaj Usuń

Adres sklepu FUTURE TECH ul. Kasprowicza 4 - przed rondem wjazdowym do Zakopanego - wejście z boku budynku <<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<< <<< <<< Siedziba firmy (do faktur): FUTURE TECH Marcin Słodyczka
34-500 Zakopane
Stare Krzeptówki 7
Nasza firma jest czynna:
Pn-Pt  10:00-18:00

 
18 20 68 288

 

 


 
Instrumenty i akcesoria
18 20 68 288

multimedia w szkole
 
502 488 428
 
asia@harnas.pl
instalacje i systemy nagłośnienia
 
marcin@harnas.pl
 
502 24 64 64





Regulamin sklepu naszmuzyczny.pl

 

1. Rejestracja w sklepie

Dokonywanie zakupów w sklepie wymaga rejestracji. W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.


2. Koszyk i zamówienia

Przy każdym produkcie znajduje się pole "dodaj do koszyka" (ikonka koszyk). Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na "Twój koszyk". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "potwierdź zakup". Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod adres: sklep@ftech.pl (podając numer zamówienia w tytule wiadomości).


3. Potwierdzanie zamówień

W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Sklep naszmuzyczny.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w przypadku podejrzeń co do prawdziwości zamówienia oraz wówczas, gdy nie uda się go potwierdzić. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych, nie będzie realizowane. Uwaga ta dotyczy szczególnie nowych klientów sklepu naszmuzyczny.pl.


4. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach.


5. Realizacja zamówienia

Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu naszmuzyczny.pl oznaczone symbolem "Zamów"). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia. Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 10.00-18.00. Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.


6. Sposoby płatności

Istnieje pięć możliwych sposobów płatności za zamówienie:

1. Przelew
Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.

2. Pobranie
Forma płatności możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000 zł. Towar wysyłamy za pobraniem - zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej SIÓDEMKA lub UPS. Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.

3. Płatność kartą
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora kart.

W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma Bank PEKAO S.A z siedzibą w Warszawie, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane karty to: karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych.

4. Płatność e-przelewem
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów.

W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma Bank PEKAO S.A z siedzibą w Warszawie, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane e-przelewy to: Alior Bank, BOŚ Bank, Bank BPH, Przelewy24 Bank Zachodni WBK, Płacę z City Handlowy, Eurobank, ING, Inteligo, Credit Agricole, mTransfer, MerituBank, Millennium Bank, MiltiTransfer, Nordea Bank, PEKAO S.A., Płacę z PKO, Toyota Bank.

5. Kredyt ratalny
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku udzielającego kredytu.


W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się firma:

a) Santander Consumer Bank S.A.


6. Gotówka w siedzibie firmy Naszmuzyczny.pl w Zakopanem

Sposób płatności wybierany jest w ostatnim oknie formularza zamówienia.


7. Wysyłka towaru

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską SIÓDEMKA, Paczkomaty InPost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:

1. Płatne

  • przy płatności przelewem tradycyjnym, dotpay, paypal:
    • Paczkomaty InPost:
      gabaryt A (8x38x64 cm, do 12 kg): 9,84 zł
    • gabaryt B (19x38x64 cm, do 12 kg): 11 zł
      gabaryt C (41x38x64 cm, do 12 kg): 13 zł

Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem "PACZKOMATY", o łącznej wartości nie przekraczającej 1000 zł i łącznej wadze do 12 kg.

    • Poczta Polska ekonomiczna: koszt 6 zł,

      Usługa dostępna dla wybranych towarów, oznaczonych symbolem "Ekonomicznej przesyłki pocztowej", o łącznej wartości nie przekraczającej 150,- zł i łącznej wadze do 200g.
    • SIÓDEMKA przesyłka standardowa: koszt 18 zł

 

  • przy płatności za pobraniem:
    • SIÓDEMKA przesyłka standardowa: koszt 23 zł,


Usługa możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000.00 zł.

  • przy płatności raty:
    • SIÓDEMKA przesyłka standardowa: koszt 30 zł,

Dla pełnej satysfakcji decyzję o wyborze firmy spedycyjnej obsługującej Twoje zamówienie podejmuje nasz dział logistyczny.


2. Bezpłatne

  • dla zamówień o wartości co najmniej 1000,00 zł i płatności dotpay i  paypal kurier SIÓDEMKA


Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.

Uwaga:

  • kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  • sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp. Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować. Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.

 

Terminy doręczeń przesyłek:

1. Paczkomat, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym podczas składania zamówienia paczkomacie.

2. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, czas dostawy od 2 do 14 dni. W przypadku nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo. Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce pocztowej.

3. SIÓDEMKA: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy. Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy SIÓDEMKA telefonicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biur obsługi klienta znajdują się na stronie www.siodemka.com. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy SIÓDEMKA lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy SIÓDEMKA.

8. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy zalogować się do panelu zamówień pod adresem naszmuzyczny.pl/_myprofile i anulować zamówienie. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, należy wysłać e-mail do osoby realizującej zamówienie pod adres podany w panelu zamówień, podając w tytule identyfikator zamówienia, lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.


9. Reklamacje

Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.

W celu skorzystania z gwarancji door-to-door prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 182068288 lub email sklep@ftech.pl, przed kontaktem prosimy o przygotowanie następujących danych:

Nazwa towaru (producent i model urządzenia)

Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację

Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury)

Data dokonania zakupu

Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej

Informacja na temat usterki

Adres odbioru reklamowanego towaru

Adres wysyłki powrotnej

Proponowana data odbioru towaru

Numer telefonu lub adres email

 

Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin odbioru urządzenia przez kuriera.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy urządzenia.

W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu.

W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:

Naszmuzyczny.pl

Ul. Kasprowicza 4

34-500 Zakopane



Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

10. Gwarancja

Towary zakupione w sklepie naszmuzyczny.pl podlegają 24-miesięcznej gwarancji, licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub pochodzące z ekspozycji, które oferowane są w dziale Wyprzedaż z 12-miesięczną gwarancją, a także towary zakupione przez prowadzących działalność gospodarczą. W tym przypadku okres gwarancji również wynosi 12 miesięcy.

Firma Future Tech Marcin Słodyczka zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.


11. Zwrot towaru

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem.
Formularz można przesłać drogą elektroniczną na adres: sklep@ftech.pl lub listownie.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.

3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.

5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta.

7. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej;

j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.


12. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę Future Tech Marcin Słodyczka z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.


13. Właścicielem sklepu naszmuzyczny.pl jest firma:

Future Tech Marcin Słodyczka
ul. Stare Krzeptówki 7
34-500 Zakopane
NIP: 736-143-81-64

Regon: 492936677

Tel. 182068288

e-mail: sklep@ftech.pl

Bank PEKAO S.A.

04 1240 5165 1111 0010 3779 1824

14. Dodatkowe materiały:

1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.),
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późn. zm.)


15. Postanowienia końcowe

1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowy regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie internetowej sklepu.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 grudnia 2014 r.

 



 

 






Uwaga Prosimy o sprawdzanie dostępności i aktualnej ceny towaru przed złożeniem zamówienia. Ceny produktów pomimo naszych starań mogą być nieaktualne.
 Ilość użytkowników online: 14